4 Ekim 2009 Pazar

Çalık'ın gizli cevheri

Kadın huyları, beni ifrit eder. Ortalık yerde 'pozitif ayrımcılık' niyetine durduk yerde kadınlara (sırf kadın oldukları için) verilen tavizler de çoğunlukla hoşuma gitmez. Kafasında kırk tilki dönen, sağlıklı düşünemeyen, ne zaman psikopatlaşacağı belli olmayan, alıngan, konuya odaklanma sorunu yaşayan bir cinstir.

Dur bi saniye ama. 'Yine i.neleştin, kadınlara ne saldırıyorsun?' demeyin. Tüm kadınlar böyle demiyorum. Onda altısı böyle. Var mı itiraz eden? Bana iki saatini ayırsın, sokağa çıkıp ispat edeyim kendisine.

Var mı aranızda, çabuk söylesin! Hayır efendim, onda beş ya da onda dört senin dediğin gibi. Onda üç ve altında oran verenlerle zaten tartışmaya girmem. Onlara hep melekler denk gelmiştir...

Bir kadın tanıdım. Sınıf arkadaşım ve meslektaşım. Malatya'da yerel bir TV'de görev yapıyor, ne yazık ki. Yazık, çünkü onun ayarında haberci NTV, CNN Türk, Habertürk de dahil olmak üzere fazla yok etrafta. Zehir gibi basan bir kafa, feci bir karizma, sempati/empati, haberci üçgüdüsü ve ödüllü bir Türkçe (Gazeteciler Cemiyeti Türkçe'yi en iyi kullanan haber sunucusu ödülü var).

Beni çok fazla s.klemiyor artık. Onu çok sevdiğimi bilmesine rağmen, bir hayran daha istemiyor çevresine. Yeterince var zaten diye düşünüyor belki, kim bilir...

Bu insan, Çalık'ın elinin altında. ATV-Sabah, kardeş kanallarının (Ahmet Çalık'ın ilk medya girişimi olan memleketi Malatya'daki yerel televizyonu) haber koordinatörünü yapıyor. Ve kimsenin bu cevherden haberi yok. Bir Defne Sarısoy küfleniyor Malatya platosunda.

Bu satırları okuma ihtimali var diye yazmamazlık edemem. Acayip küfür yiyor olabilirim şu an, ama bir şey daha eklemeliyim. Bazen, genetik kopyalamaya izin çıkması gerektiğini düşünmüyor değilim. Bu arkadaş ve benzeri kadınların dünya nüfusunun binde 0.01'ini (açarsak, yüzbinde bir!) oluşturması, üzülmeme yol açıyor, o kadar.

Bana kurşunlar durumundayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder