4 Ekim 2010 Pazartesi

Jovanovskiler

Bugün öğleden sonra yayındaydım. Pekin'deki Çin Açık'ta iki Sırp raket Jelena Jankovic ile Bojana Jovanovski'nin maçını anlattım. İstanbul'da elemede gördüğüm ve pek bir şeye benzemeyen 18 yaşındaki Jovanovski, ülkesinin en iyi raketini 4-6, 6-2, 6-2 ile devirip üçüncü tura çıktı. Şu anda 96 numarada bulunan genç kız, eğer Jankovic'i paçavraya çeviren backhand'ini hep böyle kullanacaksa, ilk 20'ye bile girer.

Maçı anlatırken, Jovanovski soyadından kıllandım. Maç notlarıma baktım, babası Zoran eski bir futbolcu yazıyor. Önümdeki bilgisayardan bi arattım ki, adam 2002-03'te şanlı Samsunsporumuz'da oynayan balta Jovanovski. Makedonya'da çok yaygın bir soyad olan Jovanovski faka bastırmasın bizi diye inceledim. Başka Zoran Jovanovski yok, futbolcu olan.

Reklam arasında M-Taha'ya dedim ki, 'Oğlum, böyleyken böyle'... 'Haa, şu CSKA Sofya'nın antrenörü olan Samsunlu futbolcuyu diyorsun herhalde' diyiverdi. Nasıl lan? Doğru, bir Jovanovski daha vardı. O da Gjorgje (Corce) Jovanovski, 1986-89 arası Samsunspor'da oynadı. Sonra da Zoran Samsun'da top koştururken, kırmızı-beyaz-siyahlıların teknik direktörlüğünü yapan Jovanovski de Gjordje idi.

İnsan dediğin bir seyyah. Vay gidi yıllar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder