3 Eylül 2010 Cuma

Haber olur...

İzmir tarihçesi ile biraz bilgiye ihtiyaç duydum. Birşeyler okuyayım diye İzmir Valiliği'nin sitesine girdim. Hayrete düştüm. Köykent'e mi düştüm yoksa? Bu ne abi? Nasıl bir görsel, nasıl bir içerik bu?

Türkiye'nin en büyük üçüncü kentinden, yurt dışına açılan önemli pencerelerinden biri İzmir'in web sitesinde, içerik ve tasarım rezalet olduğu gibi ENGLISH linki yok! Akıl alır gibi değil. Ama Valilik linkinin altında biyografi linki 'Sayın Valimiz M.Cahit Kıraç' diye veriliyor ve kendisinin belirli gün ve haftalar konuşmaları falan dizinlenmiş.

'Sayın valimiz' ne ulan? Konuşma diliyle bölüm başlığı mı olur? Bu devlet bürokrasisi/jargonu beni harbiden öldürecek bir gün!

Rastgele bir valilik aradım sonra. Elazığ. Eli yüzü düzgün bir site çıktı. Bu kadar da mı ortalama bir iş yapamıyorsunuz be?

Ayrıca: İzmir Valiliği'nin üst banner'ında 'Look know us İzmir 360' ibaresinde ne demek isteniyor? Bir fikri olan var mı?

2 yorum:

  1. Tamamen amatörce yapılmış ve İzmir'e yakışmayan bir sayfa olmuş.Zaten güzel İzmir'imizi bu umursamaz baştan sağma iş ve hizmet anlayışı yerinde saymaya zorluyor.Her geçen gün göç ile artan nüfusu ve büyüyen kenti o kadar başı boş bıraktılar ki İzmir'in %40'ı gecekondu oldu.Ayrıca bu anlayış kendi içinde de devam ediyor.İzmir Büyük şehir Belediyesi belli başlı ilçe ve semtler dışına elle tutulur yatırım yapmıyor. Gerçekten çok ilginç anlayamıyorum.

    YanıtlaSil