16 Mart 2011 Çarşamba

Kendime dev bir iyilik yaptım

Kısa yaşamda insanın bir kez olsun yapmak için and içtiği mevzular vardır. Küçük yaştan beri benim en çok istediğim 'yapılası' şeylerin başında olimpiyat izlemek gelirdi. 2004'te burnumun dibindeki Atina'ya (olimpiyatın orijinal mekanı olması ayrıca koymuştu) gidememek feci bir şekilde canımı sıkmıştı.

2012 Londra, muhteşem geçeceğini çok net söyleyebileceğim olimpiyatlar. Rio'ya kim öle kim kala bilinmez, ama şunun şurasında 17 ayı bulunan Londra 2012 için planlarımı yaptım. Biletler Tursav aracılığıyla satışa çıktı. Yakında akreditasyon da başlayacak. Ama öncesinde ben biletli bir plan yaptım. Tüm biletler D kategorisinden yaptığım 15 günlük planın sadece bilet bölümü bana 590 Pound'a patlayacak. Fena rakam değil. 9 ayrı sporda gayet iyi görünüyor, eğer hepsini alabilirsem. Şanlı Clapham'daki otelime de yerleştim mi, yiyeceği-içeceği, yol parası diğer harcamaları derken toplamda 4000 bin TL işimi görüyor. Arada devalüasyon yemezsek tabii...

Bir spor festivali için makul planım ve tamamı D kategori olan bilet fiyatları şöyle:

28 Temmuz - Okçuluk erkekler takım finalleri (30 GBP)
29 Temmuz - Plaj voleybolu 2. seans eleme maçları (20 GBP)
30 Temmuz - Hentbol Kadınlar Grup maçları - 4 maç (40 GBP)
31 Temmuz - Yüzme 200 serbest finali (50 GBP)
1 Ağustos - Eskrim epe ve kılıç finali (30 GBP)
2 Ağustos - Kürek kadınlar sekiz tek finali (50 GBP)
3 Ağustos - Voleybol Grup maçları (30 GBP)
4 Ağustos - Atletizm 2. gün sabah seansı (40 GBP)
5 Ağustos - Gez, göz, arpacık. Dinlence günü.
6 Ağustos - Atletizm 4. gün sabah seansı (40 GBP)
7 Ağustos - Hentbol İki çeyrek final (40 GBP)
8 Ağustos - Sutopu iki çeyrek final (20 GBP)
10 Ağustos - Atletizm akşam seansı (50 GBP)
11 Ağustos - Kadınlar Hentbol finali (45 GBP)
12 Ağustos - Erkekler Hentbol finali (45 GBP)
13 Ağustos - Goodbye London.

Şimdiden hazırlıklar başlasın, olimpiyat ateşim yansın.

İlgilenenler bilet fiyatları ve tüm program ayrıntılarını şu adresten inceleyebilir.
http://www.tickets.london2012.com/olyschedule.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder